Lund vs Örebro

För att motivera oss till att utveklas och fotografera mera
kom jag och Johanna överens om att vi skulle gå ut på fotopromenad
och möta våren. I varsin stad.
2-6 bilder på vadsomhelst egentligen bara det kan förknippas med vår på något sätt.

Här är min del av uppdraget och här hittar ni Johannas.














Lund var väldigt soligt och tacksamt att ströva runt i idag
och jag känner att en del av mig verkligen älskar den här staden
och dess studentikåsa charm blandat med finkultur.

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Välkommen fantastiska vår! :)



Har ni sådär mycket blommor redan? wow, blir lite avundsjuk!



PUSS



det här får vi göra om lite längre fram :D <3

2010-04-11 @ 18:57:05
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: severina

hej. jo, kalle var också med. och leion. och jocke. men när jag skrev inlägget imorse trodde jag att det bara var petra, anton och jag som skulle på den. men the more the merrier! :)

2010-04-12 @ 00:04:19
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0