Hällsvik

Innan vi skulle fara tillbara till the east side
åkte vi ut till havet och finaste moster Gunvor.


Hon bjöd som vanligt på allt möjligt gott och
det var nästan tur att vi var tvungna att rulla mot
Kalmar redan efter några timmar.
Annars tror jag inte vi fått plats i lillbilen..
Tack G!








Ringde till den expertbutik där jag lämnat in min kamera för snart tre veckor sen.
Dom hade inte fått ens prisuppgift från Canon än. Blir så förbannat trött bara.
Snart köper jag banne mig en ny j**a systemkamera!
För det går så himla bra att försöka driva någon form utav fotoblogg när man är fast med en kompaktkamera från 2005..

Jag är jättetacksam att jag får låna den, är bara lite bortskämd med att kunna påverka
mina bilder mer än vad den erbjuder mig att göra.
Men Hey! Jag kan ju ställa in om jag vill ha sepia toner eller blåa toner direkt i kameran.
Coolt. nej.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lovely pics, som vanligt! Nja, nära och nära. Men jag har inte så fasligt långt kvar antar jag. Och det känns inte så omöjligt heller.

När målet är nått så ska jag banne mig lägga upp en bild före och efter. Kanske tom en bikini bild från Thailand ;)

2010-08-18 @ 16:28:44
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: johanna

Riktigt fina bilder! skitmysiga och den med flera ansikten är bra cool. har du eller Kalle fotat?

2010-08-18 @ 22:08:56
URL: http://jonia.blogg.se/
Postat av: johanna

haha ja gör det! pöjken ska inte va blyg inte ;)

2010-08-19 @ 17:41:33
URL: http://jonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0