Hiking

Tillbaka i Kalmar igen.
Mysigt att vara i en famn där allt känns hemma på något sätt.
Hej cheesy tjej! Men så är det.
Knappt fyra dagar utan den famnen känns som en halv evighet
och jag får kallt acceptera att jag är hopplöst upp över öronen kär
och typ fjorton år gammal.

Idag har vi spånat idéer och skapat visioner för hur vi vill ha våra
18 kvm på söder. Vuxenpoäng och blivande sambo-LAN!
Sthlm, utbildning och få ordning på sitt liv biten känns inte lika skrämmande länge.

Vi gick en lång promenad ut till en 4H-gård som det var ett repotage om i tidningen.
Dom hade byggt en stor klätterställning för nära en halv miljon.
Vi var bara tvungna att se detta spektakel med egna ögon.
Värt! Kul att klättra och vara lite våghalsig men vad säger farbror EU om såna
lekparker kan man undra?







Foton tagna med den dära Sony Cyber-shot..
Inte jätte pjåkig för att vara en kompakt..
Imorn ska jag lämna in min svartvita film rulle som jag knäppte slut på idag.
Spännande!
..men hur ska jag få in dom i blöggen dåe?..



Kommentarer
Postat av: Johan Leion

Jag gillar fåglarna.

2010-08-10 @ 08:27:22
URL: http://www.johanleion.com
Postat av: tottenhotten

<3 på finis!



btw, man brukar kunna få bilderna antingen skickat till mailen eller på en skiva ^^ eller kanske tillåme usb om du tar med ett sånt ;P

2010-08-10 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0