Sista helgen min kamera levde

..jag sörjer än.
Men snart ska jag släppa det missödet och gå vidare.


Mamma och pappa var nere i Kalmar på besök och
gjorde allt man måste. Gå i gamla stan, fika på Kullen,
konstmuseet och promenera runt.
Sen åkte vi vidare upp till stugan i Misterhult och åkte
lite båt, åt middag med bådas föräldrar och bara slappade.













NU sitter vi ännu en gång på McDonalds..
Idag ska vi göra Fotografiska och kanske kanske hitta något fint att ha på våra gröna
väldigt tomma väggar. Bilder på lägenhetn kommer när den är mer klar och jag har
en kamera som kan göra den rättvis. Den är fin, bättre läge går inte att få och vi trivs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0