Guldbagge nästa!

Fick sjukt bra knark utskrivet av den läkaren jag 
var hos igår. Bedövning både utifrån och in.
Sov som en klubbad säl igår och vaknade inte ens
när Kalle heroiskt hivade sig upp för att ta hand om
bortglömda rester mitt i natten.

Idag gjorde vi en insats i grupparbetet också.
Då gjorde sig min totala numbness sig inte så
lämplig men ack så roande när jag i hallen kom
på hur lång tid det tog för mig att knyta skorna.

Hellre det.

Film alltså. Lite halv bra webcam-behind the scenes
tills vidare. Den kommer nog komma upp här om
mina kamrater inte har något emot det.

Tack för att ni bryr er så mycket om mig.
Fina människor (L)




Tänk vad lite smink och kläder kan göra för
att identifiera kön och ålder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0