29 timmar senare

I fredags efter Kalle slutat jobbet for vi iväg till Malmö på äventyr och uppdrag.
Bröllopsfotografering!
Vi anlände till Lund lagom sent och spenderade natten i en bäddsoffa
av lägre kvalité på min gamla skola. Lite melankoliskt men mysigt.

Klockan ringde tidigt och vi tog oss till Limhamn där våran dag började
med kaffe och macka i solen.  Uppdraget var att dokumentera brudparets dag
från lunch med alla gäster i trädgården till champange efter vigseln.

Att jag varit lite pirrig inför åtagandet kändes helt onödigt.
Adam och Karin var helt fantastiska och fick oss att känna oss som hemma
och som en del av sällskapet. Det gjorde det hela mycket lättare att
springa runt och köra upp kameran i ansiktet på folk.

Det var i ett euforiskt rus vi gick med trötta fötter till stationen
och tåget som tog oss tillbaka till Kalmar.

Idag, söndag har vi lovat oss dyrt och heligt att vi inte behöver lyfta ett finger
om vi inte vill. Jag vaknade alldeles för tidigt för mitt eget bästa men
det kliade i redigeringsfingrarna och jag var bara tvungen att kolla på
bilderna i kameran. Det finns några guldkorn att börja med.








Malmö central 03-07-10 19:33

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Åhå, vad kul! Speciellt att få se bilderna sen också.

Är helt hundra på att allt blev sjukt bra.

Du är så kreativ!

:*

2010-07-04 @ 18:31:11
URL: http://cummis.blogg.se/
Postat av: Christopher Grant

Rockin! Can't wait to see the rest of the 'haul!'

2010-07-06 @ 11:52:13
URL: http://www.christophergrant.net/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0