För att jag älskar dig, så som du är.


Och jag vill ge dig allting jag har
Och låt mig få bära dig, när du är svag
För du betyder allting för mig


Ja det där med att göra ingenting igår var för tråkigt
så vi tog en promenad till gästhamnen och kollade in stora båtar,
åt McFlurry Marängswisch och knäppte en och annan bild.
Senare tog vi en tur på lillbrädorna runt stan.

Idag ägnar jag mig åt att sortera kryddburkarna efter färgskala
och plocka lite i lägenheten.
Redigera bröllopsbilder och lyssna på min mys lista i spöttifaj.
Blir alldeles sentimental..








Foto sista bilden: Kalle Kummin

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för dina åsikter ;) Jag älskar din blogg, främst dina bilder, men också att du har även ordets gåva, som kompletterar dina bilder så fint. =)

2010-07-05 @ 19:30:04
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0