Nuova strada nuova

Igår var det ännu ett legendariskt partaj på Nya nygatan..
Lyckad kombination av sockerhicka, vitt vin, Petras volymtång
och de bästa av youtubeklipp..

Nedan följer lite ramdom pics tagna av mig, Kalle Puling och Fittra.

















Nu är vi nyss hemkommna från Inception på bio. Sist jag var på bio såg jag
The dark knight (ingen film för mig direkt men god va Heath Ledger var en gudagåva)
lite kul att det är samma regissör i Inception och The dark knight.
Men den var klart värd att se på bio.

Tack mamma och pappa för biokort! / Sofia och Kalle

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Nu känns det - bra. En himla flyttröra bara, men den reder sig väl I guess. Massa fix med diverse saker som är dryga också, men ja - det är väl så det är.

Har egentligen inte fattat att det är redan om en vecka jag faktiskt åker, så jag är inte så nervös alls faktiskt. :p tss! synd att jag inte hinner träffa dig <3

2010-07-25 @ 22:04:34
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Ska se den imorgon med polarna faktiskt!

2010-07-25 @ 22:29:05
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0