En bra dag

En väldigt bra dag började med mys och lite datapill.
När Johan och Kalle sen var duktiga med plugg passade jag på att göra stan
så grundligt och långsamt det bara gick.
Det var längesen jag faktigt gick in i en affär och provade kläder. Många kläder.
Så att man får att man får ta en lapp med en siffra på.

Hittade lite guldkorn och mindes sen varför jag inte brukar engagera mig i att prova kläder.
Alltid är det något ställe det inte sitter bra på eller någon detalj som är knasig.
Men men.. allt kan ju inte vara perfekt.
Trevlig att lunka omkring för sig själv och kolla på saker i sin takt.

Senare på kvällen tog vi en longboardtur med kamerorna.
Min utan batteri dock. Smart tjej 87.
Men det var en fin kväll att ströva omkring längs vattnet på kattrumpan och Ängö.
När min mesiga och överansträngda fot inte ville åka mer fick jag snålskjuts.
Hur bra som helst :D
(L)



Bild från promenaden i söndags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0