Pennybridge

I fredags var jag inne i Örebro och kalasade med Johanna (L), Anna, Maria och Tobbe.
Vi hängde i Annas asfina lägga med högt i tak och kakelugnar och
skrattade och diskuterade melodifestivalens vara eller icke vara.
Anna sminkade mig fint (tack) och sen skuttade vi vidare i regnet till Pitchers.

Jag och Johanna cravade kolhydrater och fett så vi stack vidare efter ett tag
till hålet i väggen och försåg oss med diverse nyttigheter som
intogs till väldigt ostigt och romantiskt drama.
När jag insåg att det ljusnade ute tänkte jag:
Värt att sova på sin egen kudde. Inte värt att gå upp till 9 och flytta bilen.
Så jag åkte hem.










..bilden på mig har Johanna tagit och mer av den varan lär det bli på onsdag/torsdag-isch..


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

det var himla nice med fredag,

himla tokigt dock - jag ser inte ut som jag. :p

2010-06-14 @ 15:05:18
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0