Rhubarb 'n' Vanilla

Jag tog på mig bilkörarbrillorna och for in till stan' för att hälsa på tre fina flickor och två sötpojkar. Ida, Elin, Cissi, August och MiniEskil.
Efter lite snack satte Ida igång med pajbak och Cissi med bullbak.
Jag och Elin tittade förnöjsamt på. Det är det vi gör bäst ;)

Jag tror aldrig jag varit hos Cissi och Elin och förr i tiden oxå Ida,
utan att det finns bullar.
Antingen i frysen att tina eller nybakta så hela huset doftar.
Cissis berömda vaniljknutar <3 Inte heller har jag varit där utan att dricka te.
Men nu är vi alla vuxna och då är det kaffe som gäller.. Med mjölk.. Elin!
Hur mysigt som helst!

Katter och barn överallt. August den stackaren kommer bli allvarligt traumatiserad av mitt och Elins fotande tror jag. Men han är ju så rackarns söt att det är svår att låta bli.
Eslik fick sin lilla dos kamera också.
Ida plockade fram ett fårskinn hon hade i vagnen och lät honom ligga på det på golvet.
Då kunde jag ju inte låta bli att ta några klassiska bebis-på-fårskinns-bilder.
Tillfället var ju bokstavligt talat lagt framför mig.

Fin vare och fler tillfällen till mys hoppas jag på innan jag far ner till smålandet.












..Sorry August..

Kommentarer
Postat av: P

Haha, Eskil ser ut som en liten farbror, och stackars August, han ser inte alls glad ut :P

2010-06-15 @ 20:10:21
URL: http://kompromissen.tumblr.com
Postat av: Sara

Lovely. Bullar är mums! =) Härliga gänget det där!

2010-06-16 @ 05:16:23
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: fridan

kul med lite bilder på dom! :) gudars vad ida är mamma! :)

2010-06-16 @ 15:34:22
URL: http://styrsel.blogspot.com
Postat av: Elin

August blev på bättre humör bara han fick hjälpa mormor med tvätten och kolla på tåget! Så det är lugnt, inga bestående men! ;)

2010-06-16 @ 16:27:15
Postat av: Sandra

Ljuvliga bilder !

2010-06-17 @ 11:18:54
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0