Seriöst

jag skulle göra vad som helst för att få vara där du är nu.
Vad som helst.
Det här suger. Verkligen.
Försöker intala mig att det bara är en vecka kvar.
En vecka, men det är svårt.
Lund var underbart igår med sol, öl och vänner
men nu kan jag inte låta bli att hata det här stället och avståndet till östkusten.
Det äter mig inifrån och ut.
Jag kontrar med en choklad chip cookie och Schweppes russchian
medans jag klamrar fast vid en liten röd kudde
som om den skulle rädda mitt liv.
Det skulle den ju inte.
Den är ju bara en pluffsig kudde.
Jag är så dum.


Kommentarer
Postat av: Johan Leion

schnygg bild!

2010-03-28 @ 04:05:29
URL: http://varjedag.johanleion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0