I'm In Miami Bitch

..nä.
Nu ljög jag.
Men jag har hört att om man töjer lite på sanningen och opererar sig här och var
får man en mycket större blogg som ger reklamintäckter och gratis kläder och skor.
Inte helt fel.
Eller jo.

Hemma i Lindesberg är det som det brukar. Nästan.
Det var cruising i helgen (som jag missade OMGLOLBBQ!!) och Björn Rosenström spelar på folkets hus nu i helgen eller Folkan tretton som det så hippt heter.
När jag stannade till och skulle köpa blommor till utekrukorna åt mamma parkerade det sen en stor vräkig bil med GLAMOUR på regplåten brevid min lilla blå Baby. Måste börja ha en liten ninjakamera i handsfacket på min bil för såna här tillfällen.
Inte va dag det står GLAMOUR RAP på parkeringen.

Ska ut och titta till liten i stallet nu kanske. På med hucklet och fram med lien och träskorna!



Kommentarer
Postat av: enkalle

Du missar rosenström också va?

2010-05-25 @ 12:40:25
URL: http://foto.enkalle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0