Rätt och fel Karnevel

är namnet på Lundakarnevalen 2010.
Idag hade alla stora nöjen genrep för press och för varann.
Sen under karnevalen kan ju inte de olika skådespelarensemblerna gå runt och kolla på andra nöjen.
Hur skulle det se ut..
Jag lyckades sneaka mig med på ett hörn och hann se det mesta.
Spex, barnteatern, revy, Kabaré, show och cirkus.
Värt!
Folk är så himla duktiga. Bland alla dessa seriösa läkar/psykolog/ekonomi/ingengör-studenter finns så mkt talang gömt. Parkourartister, dansare, bra sångare, akrobater och skådespelare.

Hur kul som helst och jag inser att jag kommer sakna vissa delar av Lund så himla mycket.
Har varit extremt opepp sen jag kom hem från Kalmar och bara velat stänga in mig.
Trots bra hårdag, bra vänner och sol!
Men nu efter genrepsrundan och lite karnevöl är jag på fötter igen.
Längtar efter att stå på scen, sjunga och dansa. Får se om tillfälle ges vart jag nu hamnar.
Lund är väldigt bra på det viset att det finns så många möjligheter för en glad amatör attt ändå få göra en seriös produktion.
Kamerabatteriet låg dessvärre på laddning men jag ska ha med den imorn och knäppa lite medans jag springer mellan skolavslutningslunch och Karneval.

Nu väntar både picknick och musik och någon form av dagen innan pepp på området för alla som jobbar
och avslutningsfest på skolan..
Blir till att pendla fram och tillbaka.



Tuperat-bada-i-saltvatten-låta-torka-i-solen-ruffs-med-lagom-självfall-hårdag
lika med bra dag.
Foto: Kalle



Kommentarer
Postat av: Johan Leion

Grymt snygg bild på dig! Jag vill också vara med i en bra seriös amatör produktion!

2010-05-22 @ 16:30:34
URL: http://varjedag.johanleion.com
Postat av: Angelica

Tack så mycket Sofia! :) Jag blir glad.

2010-05-23 @ 15:50:19
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0