Fick ett sånt plötsligt vill-ha-begär


Dessa helt underbara små saker mötte vi när vi gick promenad idag.
Lite för lydiga dock. De sprang och lekte långt ifrån sina mattar med endast små små
kommandon. Ville så gärna kalla på dom och stilla mitt klappa på djur behov men
vågade inte.
Någon gång ska jag ha ett djur. Ett djur på platsen där jag bor rättare sagt.
Har ju min älskade Tasseman och vackra Lucifer men bara när jag är hemhemma
så det är inte riktigt samma sak.
Kanske en sån här eller en sån här men det blir nog en sån här.

Kommentarer
Postat av: mamsi

Nej Nej... inte guldfiskar. det har du ju haft fyra stycken och alla dog! Jag håller på sheltin och erbjuder här och nu obegränsat hundpass! Puss

2010-11-02 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0