Första advent

började bra.
I en dimma av snö och citodon fikade jag och Kalle med
Seveliiina som var på besök i stora staden och två av hennes kompisar
på favoritfiket Kaffe & Drömmar innan hon skulle fara tillbaka till the dark side.
Göteborg.


På eftermiddagen kände vi att det var dags att göra jul i stugan.
In till Lagerhaus och investera i blockljus och tålamod.

Jag är som en bitter liten tant när jag har ont och är trött. Gnäller över allt och alla som
är ivägen, som går för sakta och som vimsar. Gnäller över hur ryckigt tunnelbanan
kör. Gnäller över ljuset i hissen. Lås in mig, snälla?

Undra hur det kommer gå på praktiken de följande två veckorna med start imorgon..
Stackars elever..

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart det blir! =) och då ska du vara med! =)

2010-11-28 @ 19:08:08
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: severina

det var så mysigtschmysigt! hoppas du mår bättre snart, lillsnuttan.

2010-11-28 @ 21:07:18
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0