Tasseman

är bäst i världen på att störa mig.
Hoppa upp på tangentbordet.
Lägga sig i knät och borra in klorna om jag sitter och läser.
Lägga sig på ryggen och borra in klorna om jag ligger i soffan o läser.
Titta på mig med lite lätt anklagande och missnöjda ögon.
Det har han alltid gjort. Sen jag började skolan.

Men jag måste ju ge honom lite credd för att han i alla fall är solklar
med sitt budskap fastän han nästan är både döv och blind.
Eller inte blind. Bara selektivt seende skulle man kunna säga.
Till exempel ser han inte gärna att det faktiskt finns mat kvar i skålen.
Det ska gärna läggas dit lite ny ovanpå.








Skruttkissen.
Ja. Lite ont gör det ju att se någon bli gammal och tuffsig.
Min trognaste kompis sen 18 år tillbaka. Då kan det vara ok att håra ner exakt allt jag
äger, sova och snora på min finaste Monik-tröja och kräkas lite hår då och då..

Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket stilig 18-åring. :) Tack!

2010-11-16 @ 19:01:33
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Jag har faktikst inte sett såå mycket av american pie, och just de där körtjejerna kan jag inte återkoppla till. Så jag visslar oskyldigt.. ;D :P



2010-11-17 @ 12:04:08
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Linda K.E

<3



fin katt, fina bilder.

kan vara de bästa vännerna någonsin, just kattdjur.

i envy you!



puss från oss till dig.

2010-11-17 @ 14:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0