Händer just nu i våra 18 kvm:



Fixar i trixar med en film som ska illustrera två olika redovisningsformer i skolan och hur möbleringen påverkar elevernas framförande. Blev mycket kaffe och sent igår med
modellbyggande och jag känner att jag är på god väg att göra en favorit i repris idag.

Hej två koppar redan och bara sockerbaserad föda intagen.

Blir lätt så när både jag och Kalle jobbar skola hemifrån och tycker vi förtjänar massa
belöning hela tiden..

Fler behind the scenes plus filmen kommer komma upp senast på fredag i alla fall.
Hua inte långt kvar och jag litar inte riktigt på min dator. Det kan ju säga sprak och
börja brinna. Fast mest troligt är det att strålkastaren sätter något i brand.
Bäst att sätta igång med fotandet..

Kommentarer
Postat av: Jan

Kämpa på du är jätte duktig jag tänker på dig

2010-10-26 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0