Hemma

Idag åker jag hem hem.
Konstigt hur det blir med det där begreppet "Hemma".
När jag är i Sthlm och ska gå hem från t.ex. skolan då är hem defenitivt våra 18 kvm
men när jag ska åka till Lindesberg över helgen så hoppar hem dit helt plötsligt.

Är jag på besök hos vännerna i Göteborg och tröttnat på att traska på stan
är det plyschsoffan och den muminöverflödande 60tals läggan jag tänker på som hem.

Minns dock när vi hade spenderat helgen "hemma" i Lindeberg i slutet på augusti
och första gången tänkte att nu.. Nu ska vi åka hem.. Hem till vårat.
Obeskrivligt bra.













Mammas gröna fingrar..

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar tredje bilden uppifrån =) Ses i helgen!

2010-10-07 @ 18:10:46
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0