Höst

..snart kommer mitt lilla Mos över och då ska
förhoppningsvis mästerverk skapas.
Spänning!


Kommentarer
Postat av: Sara

Va snäll du är! Ja festen är i Vasselhyttan, så det är vasselhyttan-storå som gäller i så fall =)

2010-10-06 @ 16:03:52
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: johanna

snygg höstbild och grymt duktiga porträtt på Moa. du är professionell! :) vi är typ 500 nya lärarstudenter som alla börjar med AUO. vi läser fyra kurser fram till jul men alla läser inte samma kurs samtidigt utan vi är fördelade i olika klass- stora-grupper som läser de kurserna parallellt. alla fyra kurser är på 7.5 hp, Ledarskap och grupprocesser, Förskolans och skolans samhällsuppdrag, Lärande och kommunikation och Barn ungdomar i samhället. Varje kurs ligger på en månad sen äre tenta så det är rätt högt tempo tycker jag iaf. Konstigt att vi läser helt olika kurser!:@ trodde iaf att alla lärare skulle läsa samma kurser inom AUO men det skiljer sig tydligen mellan skolorna, det är säkert liknande innehåll. I min grupp är det ingen mer än jag som ska gå bild utan det är blandade inriktningar/åldrar, alla går med alla. Får läsa med bildare efter jul nångång så som jag har fattat det! så just nu är det bara tråk, eller klart det är intressant oxå men det är bara så jäkla mycket hela tiden så man hinner inte andas imellan känns det som. och jag har roligt folk i min grupp! jaa jag trivs skitbra in uppsäla town! så fint och kul med nations livet! det händer alltid nå roligt liksom som man kan gå på :) oj nu blev det en bok istället ;)

2010-10-06 @ 21:18:34
URL: http://jonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0