KLAR!


Skulle vara just min otur att ha missat något eller gjort det för simpelt.
Men jag tror faktiskt att jag är klar med min lilla film om redovisningar.
Kunde ha gjort på andra sätt, lagt till mer men som en lärare en gång sa
- Sofia, Less is more.. less IS more..

Inte vet jag vad han menade just då för stunden och kanske vill jag inte det heller
men just nu känns de bra. En tydlig och ren film som får fram det jag reflekterat
över under VFU-perioden. Resten kan jag skriva på min skolblogg.

Vill gärna lägga ut den nu på en gång. Men jag tror att jag borde vänta tills
efter redovisningen. Man vet aldrig..
Vet i alla fall två herrar som är nyfikna på Fröken Frukosts andra äventyr.
Och ja.. hon uppstod. Kom ut andra vägen vettni och resten är historia..
Lite behind the scenes kan ni få så snart jag krävt Kalle på bilder det lovar jag.

Nu ska här firas! Med fanta wildberrys (nostalgi!), clementin och ett avsnitt outsiders.

Kommentarer
Postat av: Sara

Bländaren som fick bytas ut. :(

2010-10-27 @ 10:33:02
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0