you gotta be kidding me..

Både jag och Kalle vaknade alldeles för tidigt av konstiga rispljud från fönstret.
Jag trodde det var en liten fågen som satt sig på balkongräcket
och tänkte inte mer på det.

Sen när jag äntligen masade mig upp insåg jag att det visst varit Kung Bore
som hälsat hej. Mög. Bara att dra på sig långfillingarna igen då.
Fast jag var ju inte färdig med hösten än. Inte alls. Massa fotoidéer kvar som jag
nu får lägga ner i höstlådan igen och invänta bättre tider.

Ledig dag idag som jag förövrigt firar med 39 graders feber.
fattar inte hur jag tog mig in till stan i morse. Har legat deckad från lunch
tills nu. Kul, kul. En sista hälsning från praktiken liksom.

Måste framstått som världens segaste på jobbintervjun men
inte för att det måste gjort något då jag får komma tillbaka och provjobba.
Whoop whoop!

Nu är min riddare på vit springare iväg och köper glass och cola till mig.
Något måste man ju få i sig och jag kör på samma råd som mormor fick
när mamma var liten och kräsnast i världen när det gäller mat.
- ..något måste hon väl gilla?
- Jo, tårta.
- Ja men ge henne det då..










Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Sofia! Jag ville bara skicka en liten hälsning från mig och baby rap. Han mår finfint och har funnit sig till rätta i sitt nya hem utanför Örebro. Hoppas du inte saknar honom allt för mycket! Jag tar hand om honom efter bästa förmåga. Vi kommer bra överens och han är ute och rör på sig nästan varje dag! Förra helgen fick han splitternya vinterdäck :-) Lycka till med studierna i Stockholm!

Hälsningar Cecilia

2010-10-23 @ 12:43:23
Postat av: johanna

oh fina träd på det där stället :) snyggt.

2010-10-23 @ 20:22:19
URL: http://jonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0