Sniki piki..

..buh. Vart tog helgen vägen?
Har jobbat fredag-lördag-söndag vilket är otroligt kul. Gillar verkligen mitt lilla extra kneg. Träffa folk, pyssla med kläder och få göra sig lite piffig. Men nu skulle jag vilja ha min helg. Typiskt att det är söndag och alldeles för sent för att ta tag i saker jag borde gjort. Till exempel duscha. Och förbereda/packa allt som ska med till skolan imorn. Och ta hand om tvätt. Och diska. Väldigt typiskt..

Imorn är det redigering av det filmade materialet som står på schemat. Får inte glömma kameran och bandet! När vi filmade i torsdags släpade jag med min lilla rullebräda för att ha något att göra stabila åkningar med. Kunde ju inte motstå frestelsen att åka longboard inne på Konstfack. Hujedamig vad bra det rullade på betonggolvet! Blev så lycklig och ville på en gång sopa bort allt grus för hand så man kan åka på riktigt.




Sneak peak (sniki piki) på vackra Lou Lou från i torsdags.

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Jag har sökt linköping första hand och Malmö andra. Är faktiskt inga arbetsprov, vilket är tur då jag är halvnoob. Ska sitta i sommar och nöta in photoshop m.m.

För övrigt jag kommer upp till stockholm helgen 15-17 april, borde kul om man kunde ses lita :)

2011-04-04 @ 18:46:08
URL: http://flikklevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0