Hello You!

Long time no see sen sist.
Den nya krursen innebär mååånga timmar framför skolans smarriga 27' iMac. Nackdelen är att jag inte är så himla pepp på att sätta mig vid min sunkiga och tejpade snigeldator när jag kommer hem.

Det som hänt sen sist är att jag fick en prova på vecka på SATS som ligger ute vid skolan. Super kul med gruppträning men gym är verkligen inte min grej hur mycket jag än försöker. Människor är äckliga och jag vill inte ha med dem att göra. Ännu mindre träna på samma maskin som någon bredbent, stånkandes ofredat sekunden innan mig.
Jag har bakat rosa bröd och ätit rosa soppa. Rödbetor kan vara det bästa! Och snöslasket kom till valhallavägen. Till Kalles stora glädje (SNÖÖÖÖ!!!) och mitt stora förtret (suck, nu börjar årstiden då det inte pelar någon roll hur fin och fräsch man är för så fort man kliver ut får man en hink vatten över sig).

Snart kommer världens vackraste vänner hit och ska bo med oss och imorn kommer någre fler :)
Mer om det senare.


Kommentarer
Postat av: angelica

Finis!

2011-12-14 @ 08:50:24
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0