hard workin' girl

Grym dag på jobbet!
Taggade till tänderna fixade vi vintage-skåpet,
piffade blommor och sålde plagg i en rasande fart.
Lyssnade på Tallest man on earth som enligt VDn
är "Boomerang musik" och Carolina Wallin Perez.


Trodde aldrig jag skulle komma till den punkten då
jag är bekväm med att sälja, vara säljare och triggas
lite av mål, budget, snittkvitton osv osv.

Men det är kul och speciellt när folk blir nöjda med sina
fynd på REAn eller sin nya festoutfit.
Det är nog egentligen det jag gillar. Att hjälpa folk.

Men nu efter 10.30 - 19.15 med springande och vikande
är det jag som vill bli hjälpt, lite pysslad och pussad på..




Ännu en vår/sommar med jeans, blåa nyanser, rosa, vitt,
turkost och beige. Men det är fint det med.
Lite som att julen alltid är röd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0