Hemfärd

I midvintersolens sista tafatta strålar.










Nu är vi hemma i lilla rummet i alla fall.
Bara 30 min försenade, Heja SJ!

Helt random när jag skulle handla nypon och fil
till två ömma halsar så sprang jag på några kompisar
från gymnasietiden.

Helt knäppt och knasigt när det
blir så att man träffar en människa från ett annat kapitel
av ens liv på en helt ny plats. Det kapitel man är i nu.
Så fel men ändå så rätt.

Nu är vi i alla fall drygt tio stycken från Lindesberg plus
i Sthlm. Nästan värt att starta en förening. Typ som alla
utlandssvenskar gör..

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Kul att du finner dig själv (och andra) bra i sthlm, hoppas kunna komma om en sväng i vår! Haha fast det sa jag i höst med.

2011-01-03 @ 21:35:57
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Leion

Fina bilder. speciellt nummer 1 och ännu mer nummer 2!

2011-01-07 @ 19:02:39
URL: http://www.johanleion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0