resume del tre av fyra.

januari. februari. mars.
april. maj. juni.

JULI:


Mitt andra seriösa fotojobb. Nervös så jag kunde kräkas
dagarna innan men jag är så stolt att jag inte ringde återbud.
Tanken fanns. Tro mig. Adam och Karin var helt fantastiska
och fick oss att känna oss som gäster och att vi kände alla.
Lätt att göra ett bra jobb då..

Världens bästa jobb för andra året i rad börjades och vi
hängde en del vis slottet, åkte en del longboard och åt
en del jordgubbar.

Den 11 firade jag och Charlie-pie 1 år av tillsammans.
Ett år av facebook-officiellhet. Eller vad man ska säga.

Jag hängde i Kosta en helg med den finaste av Ellen:ar.
Fick reda på att jag kickat ass och kommit in på konstfack.
Det firades med öl. Så klart. Vad annars. Kosta liksom.

Sommar sommar sommar. Ölandsbad och glass.

En helg åkte vi upp till stugan i misterhut och föste
ihop alla föräldrar. Friskt vågat men det funkade fint :P

Utflyttningsfest på nygatan när alla små pläpar flyttade
till Göteborg. Det regnade och vi kände att det var en bra
idé att våffla håret på pojkarna.

I samma veva förklarade vi café-mys-sesongen invigd.
På kullen..

AUGUSTI:


Augusti är en enda röra. Jag flängde väldigt mycket
mellan mina alla hem och tillråga på allt gick kameran
sönder så jag har inget facit att kolla tillbaka på.
Det mesta är fotat med kompaktkamera men jag tror
ni ser skillnad..

WOW i alla fall. Sjuhuhukt bra. Och så himla underbart att
äntligen vara mid lilla gänget igen. I fina GBG, kan det bli bättre?

Flyttade till Stockholm och hittade min favoritbutik. Saltå kvarn.
Promenerade runt ganska mycket på fina söder och i centrum.

Sen for vi till G-hyttan för att fira Petras pappa som fyllde jämt.
Himla trevlig fest med folk i alla åldrar, fritt ölflöde, soppa och musik.
Fantastiskt.

SEPTEMBER:


Åkte hem ytterligare en vända för att fira min egen
pappa på födelsedagen och för att vara kultiverad
och kolla på konst.

I skolan hade vi mycket foto och film och sånt som jag
tycker är kul. Fotade Nathale i skogen. Snygg. Som. Få.
Klassen över oss ordnade fest med tema GULT ÄR KULT.
Tur att det var mörkt i lokalen annars hade vi alla blivit
färgblinda på kuppen.

Inflyttningsfest i nya nya kollektivet. Vin och världens
godaste kladdmuffins som världens raraste lillasyster
(antons) bakat.

Föll lite mer i kärlek för staden. Lite dumt kanske med
tanke på att vi egentligen har sikte på västkusten när
plugg är klart. Det är ett tag dit och mycket kan hända..
Gick massa, fotade massa och facinerades över hur
vackert allt är.. Stockholm i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: bea

tack :)

men är inte du också fotograf?

2011-01-09 @ 12:33:43
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Helt underbara bilder. Varför är inte jag lika duktig som du :( ?

Förresten Sofia, kan du tipsa om någon bra å billig systemkamera för nybörjare?

2011-01-09 @ 13:36:57
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: emma h

Finfina bilder!

2011-01-09 @ 15:34:18
URL: http://lovephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0