resume del två av fyra.

januari. februari. mars 

April:


Började med en hemma vistelse och fika med goa Johanna
i Örebro. I Lund slet jag på lilla nationen men mest för att
det var kul och för att folk var trevliga.
Sverker lät mig till och med göra chokladbolls kuber.

Jag och Johanna körde en Lund vs Örebro fotoduell. Något
som drig igång våra förfrusna intressen.

Fest och mys i Kalmar med världens finaste folk och senare
en liten helg i Göteborg hos moster G med operabesök och
vår.

Lindesberg en vända för att pussa på liten häst med gips
och jobba med arbetsprover.

Maj:

Sköna maj..
Valborg i G-hyttan med lilla gänget och hembryggd öl.
Mormor begravdes och vi hade avslutningsutställning
på skolan.

Severina flyttade från lilla Kalmar. Vi hade utflyttningsfest
på hennes tak och trängdes i hennes mjuka säng.

Väl tillbaka i Lund åkte skolan till Wanås slott och såg på
vackra skulpturer. Gick runt och var omotiverat lycklig
sen slog det mig. För ett år sen, sist klassen var på Wanås
hade jag nyss hälsat på i Kosta på maskeradfest och då
träffat en väldigt fin pojke..

Sen var det visst Rätt och fel karnevel och vi drack karnevöl
och spexade. Jag var dock tvungen att lämna skåne lite
hastigt och lustig för att passa hästarna i Lindesberg.

Innan jag åkte tog jag dock de bästa (och kanske enda)
konsertfotona hittils.

Sen flyttade mina saker hem med pappa som var snäll
att nog att åka 53 mil fram och tillbaka. Jag åkte till
Kalmar för att hänga lite först.

Juni:

Hemma passade jag på att knäppa lite kost på Sara
som hon sa att hon blev nöjd med. Bästa betyget!
När den fotoskygga modellen som helst fotograferar
också blir nöjd..

For till Kalmar och fotade sommar i stadsparken.
Pussades ganska mycket och åkte en del Longboard.

Drack vin (lite för mycket vin) vid slottet med fina
Petra och Severina dagen innan pojkarnas examen.
Inte mitt smartaste drag men till ceremonin kom vi
i våra finaste strumpbyxor och tulpanerna sjöng i
takt med våra sommarlovshjärtan.

Jag och Charlie åkte till Öland och fikade med
morföräldrar och kollade på blommor.

Var i LIndesberg en vända och umgicks med folk.
Det vill säga föräldrar, vänner och djur.

Fotograferade och fotograferades med och av Johanna.
Som alltid en strålande kombination.

Var assistent på en mode session. En riktig en med
softboxar, reflexskärmar och batteriagregat.

Gjorde mitt första riktiga fotojobb. Är sjukt smickrad
att du bad mig fota dig Linda i ditt välsignade tillstånd..

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Det är så mysigt att se en mängd bilder såhär! Jättekul!

Och jag håller med om att vi ska köra en city/city när värmen börjar närma sig! Lätt! Det var kul :D



Grattis på födelsedagen fina du!

2011-01-07 @ 00:32:08
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Linda K.E

Det är jag som ska tacka dig.

Du är sjukt duktig, och alla har

berömt bilderna så oerhört mycket att

du skulle trilla omkull av smicker.



Kärlek till dig!



Och grattis på din dag <3

2011-01-07 @ 08:22:43
Postat av: Sara

Du är grym! Grattis på din dag kära du! Må den bli precis som du vill! Kram!

2011-01-07 @ 11:32:07
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Ems,

Du är väldigt duktig med kameran!

Hade förresten tänkt springa förbi dig på Boomerang, men de där mellandagarna blev sprängfyllda dagar i ett nafs...

Och angående det där med ridning så förstår jag precis vad du menar. Jag saknar det verkligen varje dag, men jag är inte beredd att betala för att träna någon annans häst. Det känns... skevt.

Hur firar du? :)

Kram!

2011-01-07 @ 14:55:39
URL: http://windhen.wordpress.com
Postat av: Leion

De här sammanfattningarna är verkligen sjukt fina! Önskar jag fotade lite mer...

2011-01-07 @ 19:15:34
URL: http://www.johanleion.com
Postat av: johanna

bra idé med massa småbilder så här! kul att se :) Och ¤Grattis¤ förresten!!! hoppas du får en fin dag.

2011-01-07 @ 20:16:13
URL: http://jonia.blogg.se/
Postat av: pappa

2011-01-08 @ 17:44:12
Postat av: Pappa

53 mil dit 53 mil hem alltså 106 mil

2011-01-08 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0