tjowgofyuwa

24.

En bra dag som började med att jag
drog på mig mina kalasigaste kalasbyxor
och hoppade iväg på plugg-fika på rival.

När vi suttit alldeles för länge med våra
kalla urdruckna muggar kallade vi det en dag
och gick hem till lunch och paket.

Jag fick en fin fotobok som vi båda sneglat på
ett tag av Kalle. Hillbilly Herion Honey.
Precis vad det låter som. Vitaste White Trash.

Sen fikade vi på ett ställe som heter Glasbruket
passande nog. Inte fick jag någon klarhet i varför
stället hette så och ägdes av en hel familj svensk-greker
men chokladen var god och ELLE tidningarna färska.

Lite shopping på götgatan. Kalle var världens tålmodigaste
och sa inte ett knyst när jag segade och kollade på minsta
detalj och inte kunde bestämma mig osv.
Han kan om han vill.

Väl tillbaka hemma satte jag igång ett halv-lyckat
muffins bak. Jaja. Man kan inte få till det jämnt
med smaklökarna. Liiite mycket kaffe i glasyren.
Lite.













..och ett J Ä T T E T A C K för alla gratulationer
här, på facebook och på smsen. Jag är så kär
i er allihoppa!

P.s kul att ni verkar gilla mina små resumecollage.
Har nog målat in mig lite i ett hörn när det gäller
de två resterande delarna jag inte satt ihop än.
Men det kommer. Ge mig ett jullov till bara :P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Grattis igen snäckebarn ;)

2011-01-08 @ 16:00:05
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: CLAUDIA

får jag fråga vart du fått tag på boken Hillbilly herion, honey?

2011-01-16 @ 20:44:33
URL: http://cloudy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0