Fest i en val!

Nej.
Men fest i en hästhage med bajs och gegga till fantastisk electronisk musik bland annat Skrillex och Infected Mushroom och Two Door Cinema Club, The Bloody Beetroots Death Crew 77, SebastiAn, Yelle, Skrillex, Vitalic, Danger, Kap Bambino, The Hidden Cameras, First Aid Kit, jj, Rusko, Designer Drugs, Daniel Adams Ray, Stures Dansorkester, This Is Head, Niki and the dove, F.O.O.L, Ska´n`ska, Den Svenska Björnstammen, Trummor & Orgel med mera..

Emmaboda here I come!


2008. Camp Kosta Blowjobbers med världens bästa Pellikan och Andy Punkfläsk och så klart PerthyPitt som camperade på en annan äng. Röjde som en gris till Hoffmaestro, Boys Noize och Justice (!!!).


2009. CampSterdam. Jag och Pellen hade förberett oss med självlysande rosa slingor i håret och laddat ändra från tvåmannakollektivet Stora Vägen 101 i Kosta. Knappt två veckor in i förhållandet med Kalle flyttade vi ihop på 2x2 meter i 4 dagar. Friskt vågat hälften vunnet. Bästa banden: Marina and the Diamonds, 2manydjs, Bloody Beetrots och Boys Noize.


2010. Jobb och ingen ledighet för både Kalle och mig. Ödet gjorde att Emmaboda släppte 2 dagars pass för hälften av biljettpriset och vi fick ett fyllesamtal från en glad fillur som peppade oss att åka. Tre timmar efter Kalle slutat jobbet satt vi med varsin öl i handen med kära vänner. Vi sov i min lilla blå Volkswagen Polo. Pärla.

2011.. Ja ni.. Det återstår att se. Har lyckats få mig ett fotopass i alla fall och camperar med fin-gänget så det bådar gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0