Finito!

Ganska bra att det bröllop jag skulle fotat idag blev avblåst. Eller ja det var väl mer fotografarvodet som blev slopat för gifta verkar de blivit enligt facebook. Men inte gråter jag över spilld mjölk (bara svär lite), fick ju en fin ledig dag i solen med min Kallechandro och mer tid till förra helgens brudpar..

Men shit vad redigera bilder tar tid. Speciellt om man försöker jobba med annat och greja samtidigt. Men nu tror jag i alla fall att jag är klar med de nästan 8 GB bilder jag hade från Idas och Calles bröllop.

Enda nackdelen med att umgås med vackra människor är väl att det blir så förgrömmat mycket bilder. Bra bilder.. 753 gallrades ner till 156 och slutade på 135 leveransklara bilder.

Här är några favoriter från 04-06-11 i kronologisk ordning.

Start 09:00 på Salong Berit.

Sminkbestyr och frisyrfix hos snälla Frida med mormor Berit som hjälpte oss alla tre.


Fina Elin. Tärna och bästa planeringspartner!


Mr. Music när vi repade innan showtime


Lindesbergs kyrka. Så himla fin och oj vad många olika minnen från olika tider jag har härifrån. Var själv en stund innan Mr. Music kom och testade akustiken. Finns ingen bättre. Meditativt på något sätt.


Kasta ris!
Foto: Kalle



Röda skor och lyckoklöver.


Så klart.


Dukningen var så himla fint gjord. Pyssel de luxe!


Men in black..


Söstra mi.


Johanna.


Kalles bordsdam, Frida


<3


Ploppen "fixar allt" Persson






Har sagt det tidigare, säger det igen: perfektare dag finns inte!

Ps. Har medvetet hoppat över bröllopsfotograferingen. De kommer eventuellt senare när inblandade parter fått se och säga sitt..

Kommentarer
Postat av: Sara

Lovely, som vanligt! :) outstanding! :)

2011-06-12 @ 09:47:09
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0