Full rulle.

Som vanligt då.
Nyss hemkommen från ett fint Valborg i Göreborg. De bilderna lär väl komma upp vid midsommar om jag frotsätter i den takt jag kör nu. Praktiken är faktiskt kul. Förvånar mig själv med att vara rätt trygg i det jag gör och att jag har mer tålamod med det jobbiga och blir lite hjärtemosig av de söta.

Nu bjuder Herr Bindefeldt in till kalas på Berns och det kan man ju inte tacka nej till..






Random Stockholmsbilder från en liten PowerPoint jag gjorde om stadsrummet till klass 8 A, B, C och D.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Åh - vad fina bilder!

jag vill också vara i klass 8 A B eller C... och få höra om det fina stadsrummen i stockholm.

2011-05-03 @ 14:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0