Valborg I

Åh Valborg var så himla himla bra!
Vi for ner till Göteborg lite hastigt och lustigt efter jag slutat. På tåget underhölls vi av en konstertfotograf som just varit på fotografiska och hämtat ut lite arbetsprover. Han hade visst turnerat med The Who och grejer. Stefan Wallgren. Sen mys i plyschen i det Kortedalska hemmet.

Lördagen spenderades i goda vänners lag som sig bör sista helgen i april. Då sommaren kan tänkas börja på allvar. Grill och picknick i Slottsskogens bortre del. Det var fler som tänkt som vi men the more the merryer som det heter.

Har så många bilder jag vill skryta med. Det blir lätt så när man har vackra vänner och solen skiner. Kameran har passats runt en del så som det oftast blir i ett gäng där var och varannan har kamera vana. Jag, Severina, Kalle, Adam är nog mest skyldiga till bilderna men det kan även vara Petra, Leion och Anton..


Tötra


Coolhan


Johan "pilen" Lejones


Tonton "bekväm framför kameran" Hammar


Fotograppa


FLIPPEN


Adam "bejkon" Soeder


Mymlan


Fototjej_monki_cool_som_har_världens_finaste_filt_!
aka Malin.

That´s all for now.
Peace!

Kommentarer
Postat av: angelica

Så mysigt!

Jag kan liksom inte förstå att vi är mitt uppe i våren/försommaren. Jobbar varje dag med att försöka vara här & nu. Hoppas du mår bra! kram

2011-05-10 @ 19:04:31
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja! Nu såg jag. Tack snälla du!

2011-05-10 @ 19:55:33
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: johanna

fina porträtt på fint folk. hallå, ska du bli tidningsfotograf el?? :)

2011-05-12 @ 18:07:04
URL: http://jonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0