dans ma petite monde..

Ja. I min lilla värld där är barnen intresserade av varann, uppmärksamma, uppfostrade och vänliga. Tar av sig ytterkläderna innan lektion gör de också och smartphones lämnar de hemma. Ja, tänk vilken saga det varit.

Snälla vänner, bilvande föräldrar uppfostra era barn till att bli goda medmänniskor som hjälps åt att skapa en bättre värld. Det kan ju vara världens största klyscha men rabbla gärna: behandla andra som du själv vill bli behandlad, innan läggdags.. Och för guds skull curla inte så in i helvete. Lagom ÄR bäst.


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag vikarierar på skolor nu runt om i Uppsala och säger: Gilla!

2011-11-07 @ 23:30:28
URL: http://jonia.blogg.se/
Postat av: mosterG

Skulle vilja skicka massa uppmuntran till alla lärare! Jätteviktigt och ofta underskattat jobb.

2011-11-07 @ 23:55:55
Postat av: angelica

Så sant!

2011-11-08 @ 11:00:31
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Tänkvärt skatten min!! Var rädd att jag hade curlat sönder dig - men så blev du så ansvarstagande och klok iallafall. Du är duktig du!!

2011-11-10 @ 08:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0