En måndagskväll utöver det vanliga

Fantastic_4_Kosta_Edition var nästan komplett i måndags!

Att vara helt komplett hör till rariteterna nu för tiden då vi är utspridda vind för våg. Annat var det på den gamla goa tiden då 50 % av medlemsantalet bodde på samma kvm, 25% på våningen ovanför resterande 25% slaggade på soffan eller 10 min bort längst Stora Vägen (f.ö. den enda vägen).

Ellen, vagabonden med mer färg på kroppen än på kläderna styrde kosan norrut inför vintern. Från tyskland till de jämtska skogarna. Jag och Andy hämtade henne på stationen under "det stora hålet" och for till Valhalla.
De många väskorna landade på mitt golv och tältsängen åkte fram. Italien besöktes i form utav Take Away mat från Vapiano.

Vin, julmurra och ett evigt googlande efter konstiga fakta utgjorde en kväll att minnas. Saknades i våra hjärtan gjorde lill-Pittran vår mjöddrickande lilla ruffs-älva. <3






..skumt inlägg. Skyller helt ifrån mig på förmycket julmust och för lite sömn den senaste veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0