ironi

Känner mig oerhört hedrad över att vara en av de 5 000 personer i åldern 7-70 år som får dela med sig av sina idrotts och motionsvanor till SCB. Ej aktiv, Ej aktiv, Ej aktiv.. En sista knuff att leta upp en tid och plats att träna något på kanske? För det här med att komma billigt undan med springskor och naturen funkar ju bevisligen inte. När ska jag sluta leva på gamla metier och sluta lura mig själv kan man ju undra.

För fem år sen var jag min hittills fysiska top med dansträning, sångträning och ridningså gott som varje dag. Nej. Förresten. 6 år sen. Så ja, lets face it. Man blir ju inte yngre och man blir ju inte snyggare och friskare av en dålig fysik så nä. Tjuren vid hornen kanske. Synd att lyfta skrot är dötråkigt och Balettakademiens kurser är terminslagda men det kan ju vara ett bra tips till jul&födelsedag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0