Har jag sagt att jag älskar lopps?

Jaha. Ja det kanske jag nämnt. But seriously!
Vi tog en liten spontanpromenad några gator upp och några ner och vips hamnade vi på en gata med i snitt 3 st antik/prylbod/loppis per kvarter.

Några visste väldigt väl hur och vad man kan ta betalt för sakerna andra inte så lite fynd gjordes i det som säkert kommer bli min nya favoritbutik. Samlingen med funktionella plåtburkar fick sig en påfyllning igen och två fina glas att dricka vin ur. Yay!


Udda vinglas kollektionen fick sig ett nytt Queen-bee. Slipad kristall och grönt kan det bli bättre.


En burk som väntar på att fyllas med något användbart.


Att förvara vanlijsocker i denna låter väl ganska logiskt?


Japp, en liten bild på en obetydlig del av vårat boende. Hade tänkt göra ett sånt här inlägg idag bara för att vi storstädat men det hann bli mörkt. Attans. Får se om jag hinner imorn innan sola går ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0