in my turquoise zebra shoes

F.ö. ett av mina absoluta favorit par. Blir så glad av dom!

Inser att mycket har hänt sen jag bloggade sist. Här lever vi i High Speed ser ni.

Finaste Petruschca och Antonio (ännu ett favorit par. LOL. GBG-humorn är på top alltså) lämnade sitt västkustgetto och bodde några dagar på golvet hos oss. Konstigt hur man kan leva 4 pers på 25 kvm och det känns helt naturligt. Lite som att man skulle kunna bo så hela tiden utan att det gjorde så mycket. Men sen ska ju tilläggas att jag var ju den som skulle upp till praktik vid 05:30 och slapp toakö och spegelträngsel. Men ändå. Mys var det.

Igår (tisdag) blev vi bjudna på fin vietnamesisk restaurang och konsert i Globen. Tack snälla!
RED HOT CHILIPEPPERS! Magi är enda ordet jag får fram. Vågade bara ha med mig lillkameran men lite bilder ska jag väl lyckas fixa till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0