lily islet

Eller liljeholmen till vardags.

Är så otroligt lyckligt lottad som får vara på den där skolan som ligger under en bro, vid foten av ett berg intill en sjö för tredje gången. Har 7or och 9or och jag bara älskar hela bunten!

Tror att mycket ligger i att vi alla blivit ett år äldre än sist. Jag känner mig säkrare på det jag gör och i min roll, min handledare är den goaste och vi har blivit lite som ett team. Jag kör på med min lilla lektionsplanering och hon extrahjälper de som behöver mer stöd, bjuder på bullar och påminner mig om klockan.
Måste verkligen hitta en bra klocka som passar allt och som jag kan trivas i. Vart gör man det?

Vägen mellan skolan och tunnelbanan kan vara den vackraste. En promenadstig längs sjön Trekanten där man får en lagom dos av årstiderna varje dag. Bra om man bor inne i stan bland vägar och hus. Har nog skrivit om det tidigare när jag tänker efter. Men ändå..










Ja. Här skulle man ju kunna bo faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är trevligt om man bodde på markplan, istället för högst upp på berget där ;) (nybohovsbacken). Tror jag skulle uppskattat liljeholmen mer då.

2011-10-14 @ 21:09:40
URL: http://karinandersson.carbonmade.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0