på horisontalen.

Tre dagar in i praktiken och förkylningen kommer som ett brev på posten. Jag som trodde jag utveckat ett killer-immunförsvar men ikke. Har en hemma dag med citronen och vitlöken. Har bestämt mig för att bli frisk till helgen då jag åker hem en vända och (förhoppnigsvis)  fotar en rund mage, går 7 km på bergslagsleden och myser med Lucifer. Kanske smugglar med honom till Sthlm om ingen märker något..

Peppar med en genialisk lista på Spotify som jag (eller Charlie) skulle kunna gjort med några få undantag. Men nu har vi inte det utan det är bara en väldigt lika sinnad människa som gjort det. Tur för oss.



Kommentarer
Postat av: mosterG

Bästa läraren! Bravo! Rätt kvinna på rätt plats. Synd bara att alla baciller gillar skolan. Tror på massa sömn. Kram

2011-10-14 @ 02:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0