PHOTO A DAY : REFLECTIONS

Reflektioner. De signaler man sänder ut till andra får man tillbaka.

Igår var en #"*&%/-skit dag så jag valde att inte blogga. Hade tankar på det för det kan vara så himla skönt att få ösa ur sig alla problem, all stress, alla krämpor men nä. Ni förtjänar bättre än så för alla fina ord jag fått de senaste dagarna! Istället är det ofta Charlie som får ta mina värsta sidor. Han får också ta del av de bästa så jag antar att det jämnar ut sig i slutändan.


2011-09-18 var jag lite rödhårigare, lite yngre och sa lite mindre vad jag tyckte och tänkte. Ibland måste man våga möblera om sig själv för att må bättre. Sluta hålla åsikter inne bara för att man ska vara snäll eller är rädd för att ta en diskussion.

Kommentarer
Postat av: Ida

Önskar att det fanns gilla knappar på lite fler ställen. GILLA<3

2012-04-03 @ 11:55:26
Postat av: Johannas Ordsamling

Fina, fina du! Kloka ord, som vanligt! Hoppas idag är en tusen gånger bättre dag <3

2012-04-03 @ 12:09:00
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Linnéa

SV: tack :D haha det går inte alls bra med fotoutmaningen. Jag har inte börjat :O Jag får ta tag i det nu under påsk.

2012-04-03 @ 18:09:06
URL: http://sundbergaren.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Vilken vacker bild av vackraste du! Synd att gårdagen inte avlöpte bättre när den började så bra med en fin biltur tillsammans med dig mellan hemhemma och "hemma". Det var inte alls lika kul på tillbakaresan...

2012-04-03 @ 18:16:47
Postat av: Victorias fotovärld

Vackert!

Fin blogg du har!

2012-04-04 @ 11:37:44
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0