Vem döper en häst till Fangorn egentligen?

Efter en skog i Sagan om ringen och extremt opraktiskt att ropa. Tvivlar på att han ens orkar lyssna. Men luffsig, snäll och pigg är han. Och min för en helg. Första passet var jag så ovan att jag knappt kom ihåg vad som var upp och vad som var ner på tränset, andra passet tog vi på kandaret och körde hårt. Skönt med en okomplicerad pålle man kan göra lite vad man vill med. Som att rida bus-ponny igen.

Foto: Mamma med Canon S90
Viss redigering: yours truly






Kommentarer
Postat av: Maria

Häftigt namn ju! :D

2012-04-01 @ 20:44:10
URL: http://iia.webblogg.se/
Postat av: mosterG

2012-04-02 @ 00:22:51
Postat av: mosterG

Men hoppla! Jag skulle ju skriva också! Pålle går ju fiiint och det ser hur snyggt och härligt ut som helst! Kramis

2012-04-02 @ 00:26:34
Postat av: mosterG

Men hoppla! Jag skulle ju skriva också! Pålle går ju fiiint och det ser hur snyggt och härligt ut som helst! Kramis

2012-04-02 @ 00:26:35
Postat av: Malin Aurora

Åh vilka härliga bilder!



Sv: Tack för din fina kommentar:)

2012-04-03 @ 12:14:51
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0