Projekt flyttlådeberg: klart!

Nu är jag på väg tillbaka till storstaden för att packa upp och packa om inför en vecka i GBG. Det har varit fina dagar hemma. Från 9:30 till 22 igår röjde jag och mamma i lillstugan. Pappa servade med mat, fika, sopsäckar och bar skräp. En befrielse att få gå igenom och slänga, packa till myrorna, byta med mamma eller packa ner i flyttlåda mellanstor (bra påhitt!) att ta med till Sthlm. Gjorde massa härliga fynd. Bland annat godkänt körprov, musbajs, konstböcker, allt fint glas jag fått och gjort, lite mer musbajs och söndertuggade Dvd fodral, roliga grejer jag gjort i skolan och massa minnen. Tillslut blev det 4 sopsäckar, 2 lådor och 4 påsar till myrorna och ett gäng lådor till lägenheten i Sthlm. Nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0