Lite blandade bilder från veckan.

I skolan är det slutspurt innan FoU-veckan. Den innebär att inbjudna pedagoger och andra kommer till Konstfack och lyssnar på massa föreläsningar, seminarier och elevpresentationer. Det sistnämnda är vi 2or som håller i.. Pirrigt!

Inte för att jag behöver oroa mig för att säga fel då vi är i Ramundberget då (!!!!) men ändå. Den här veckan kommer bli galen.

För övrigt är jag så grymt nöjd med kameran i min telefon! Ryggen tackar och bockar över att systemaren inte släpas med lika ofta. Men säg till om jag blir för lat! Och gärna om ni vill se/läsa något särskilt. Lova?!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

ÅÅÅ ... Sturekatten! Mitt favvo fik .. så nostalgisk man kan bli av en bild med en kaffekopp!

Puss skatt

2012-02-29 @ 08:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0