re:cap

Min fina familj slog sina kloka ihop och tyckte jag var värd en ny fin telefon i 25 årspresent. Väldigt lyckat och eftersom jag själv resonerat likadant och köpt mig en på lunchen samma dag så kunde det inte bli bättre. Nu är jag helt hookt. Appar mig fram genom livet kan man säga. Sevvi har redan delat med sig av sina favoriter men jag vill gärna ha fler tips på roliga kamera appar, spel, smarta grejer så har ni några jag absolut inte får missa släng in dem i en kommentar vettja.



Det jag verkligen älskar med den är kameran. Bra, enkelt att fixa cüüla effekter och den är alltid med. Skäms för att säga det men så äre. Lite tungt att släpa med systemaren varje dag och att ta upp en telefon och knäppa en bild rakt upp och ner är lite mer accepterat och okrystat i vissa sammanhang.

Som i fredags. Då fixade vi 2or som gick media fest för de som tog examen. Jag flängde mellan skola, festfix och jobb hela dagen men kunde ändå stilla mitt fotointresse o dokumentera kalaset.







När fredagens bakfylla lagt sig och lördagens jobbkassa räknad for vi ut till Johanna som flyttat till stan.



..jajaja väldigt blandad redigering och hej och hå. Men så äre. Inviger nya kategorin iPhone också. Där är allt tillåtet.

Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

nice, nice!



jag ska ut o rasta käre Nikon ungefär nu tänkte jag. och imorgon ska han rastas igen, tjoho!

2012-01-19 @ 10:46:01
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: mosterG

Ja visst är det kul med en sån där überkapabel manick som kan typ allt utom att putsa dojjor! Kram på dig !

2012-01-20 @ 00:36:13
Postat av: Jim

Wordfeud, mot mig. Namn: Klibi :)

2012-01-22 @ 20:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0