Blommor och i-landsproblem

Ljuset i sommarjobbstunneln!
Efter 29 stängningar och 4 öppningar juni-juli gör jag näst sista dagen på sommarschemat. Nu har jag bara några strödagar och helger (cashiiizzz) i Augusti. Dör så skönt.
 
Typiskt att Kalle jobbar i veckorna och ledig på helgerna bara. Men en kan inte få allt. 
 
 
 
 
 
 
Bilder från första testrundan med Canon 17-55 mm f/2,8
(haha bara närbilder på blommor. Här har vi minsann testat allt hårt och noga)
Nöhöjd! Tradera alltså <3
 
Inför veckan i GBG har jag svårt att bestämma vilket/vilka objektiv som får följa med. Känns lite väl ambitiöst att släpa med 100 kg kamerautrustning på semestern. Så antingen då Canon 17-55 mm f/2,8 eller mitt Tameron 28-75 mm  f/2,8
 
Tameronet kommer jag längre med zoomen och det är lättare samtidigt som Canonen överlag presterat bättre och det är såhimlakul med vidvinkel igen. Snacka i-landsproblematik. Vad hade ni tagit?
 
Nä. Ut i solen nu innan jobb.

Kommentarer
Postat av: Linn

Röstar på Canon!

2012-08-01 @ 09:47:33
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0