Day 01 – Introduce yourself

Hej.
Börjar introduktionen med att visa dagens jobb-outfit. För det är så jag rullar den här sommaren. På Boomerang i PK-huset i blå, beiga eller grå chinos med blå, blå och blårutig skjorta eller rosarandig skjorta om jag vill vara lite wildandcrazy.. Såatteh.
 
 
Annars då. Förutom att jobba på Boomerang jobbar jag på att bli bättre på att ta saker med ro, försöka se en liten minimini ljusglimt i varje förpestad och härsken situation. För varje år som passerar blir jag ändå lite bättre. Jag vill ju leva i en morfinmjuk värld och vara glad i allt och se fint och gott i allt. Tror ändå att jag kan nå mitt mål om sisådär 55 år. 
 
 
Är kreativ och lite lat. Börjar gärna med små projekt som sen blir liggande i lådan under sängen. Den som spar hen har det roliga kvar till regniga dar! Jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag vill sjunga, dansa, måla på fritiden då jag är girig och vill göra ALLT. Helst på samma gång och vara bäst på direkten. Sån har jag nog alltid varit.
 
 
Samlar tydligen krimskrams. På muminmuggar tills mugghyllan är fylld och på böcker jag aldrig läser.
 
 
Top 3 fordon: longboard, min rosa cykel och pållehäst. Bubblare: Tjorven- Kalles pappas finbåt. 
Top 3 godis: sura körsbär, sura vattenmeloner och pärlnougaten i chokladasken på julafton. 
Top 3 månader: Maj - förväntan, efterlängtad sol och grönska. September - nystart, frisk luft och höst fashion. December - stearinljus, hemlisar, festligheter, nytt år. 
 
P.s. Är även glasögonorm vid speciellt utvalda tillfällen. Som vid bilkörning, föreläsningar och på bio. Om jag kommer ihåg dem vill säga.
 
Så. Det var lite om mig. Feel free att berätta lite om vilka ni är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0