Lördagsturism

Vid lunch igår drällde två föräldrar in i 26 kvadratar'n på Valhallavägen. Kalle brilljerade med sina kullinariska färdigheter och jag fick fina blommor plockade i trädgården på prärien och varsamt transporterade 20 mil tillsammans med ett gäng burkar hemlagad sylt. 
 
Promenerade ner till nybroviken och hoppade på "under broarna" turen med sightseeingbåten. 1,5 timme Stockholmsguidning på vattnet. Helt klart värt det men det hade varit ett strå vassare om möjlighet att sittta ute/öppet fanns. 
 
Lite drällande runt i finkvarteren, fönstershopping, inspektion av hotellrummet och middag på Vapiano. Den där coola italienska kedjan jag lurar med alla gästande vänner och folk till.
Å de va de då va.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Börjar ju bli sugen på att besöka Stockholm :)

Svar: Ja! Har massa tips på attgöra/ attshoppa/ attse och du har mitt nummer om du vill fika/hänga/fota :)
Sofia Åkerstedt Rosendahl

2012-07-23 @ 07:00:26
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sara Björk

Låter bra det! Får höra med karln om jag kan ta någon egentidsdag ;)

Svar: Jammen gört!
Sofia Åkerstedt Rosendahl

2012-07-24 @ 13:54:32
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0