Nä någon måtta får det vara.

Raderade för första gången ett inlägg.
 
Fick en upplyftande kommentar av en fin vän från Lund som jag inte träffat på evigheter men delat some cazy nights med och Johanna den galningen gör ett helt inlägg om bara bara mig. Allt detta innan jag skrev och publicerade mitt gnällinlägg. 
 
Jag ska verkligen ta till mig allt fint och inte låta små myggor i min närhet lägga sordin på stämmningen. 
 
Åter en saker-att-se-framemot kanske?
 
1. Om knappt en timme kommer Charlie hem från minisemester i stugan. Då ska vi äta glass och pussas.
2. Imorgon innan jobb kanske jag får träffa en ny bekantskap jag verkligen vill träffa.
3. På tisdag ska jag jobba i en annan butik. Omväxling förnöjer och att sluta 19.15 är LYX
4. Onsdag/torsdag åker jag hemhem och stuvar om i alla flyttkartoner. Myser med katt och kanske rider häst.
(Någon i Linde som vill hänga/fika/fota/vadsomhelst så hör av er på sms/facebook så styr vi ngt bra!)
5. Ap-tidigt på måndag åker vi ner till GBG och hänger, avslutar med WOW. Semester liksom!!!
6. Skolan drar igång och det kmmer bli värsta bästa klassen och Design på schemat!
7. Flyttar till större. Nyper mig i armen. Men ja. Det ÄR sant och läskigt bra. Räkna med ett hemma hos reportage sen för det kommer bli bananas.
 
Lite gladare och mår lite bättre nu. Tack för reality checken!
 
 
Foto: Johanna Andersson

Kommentarer
Postat av: Flikk

Sanna ord :) Brukar själv göra en mental se-fram-emot-lista/tacksamhetslista. Sen får man vara gnällig med, det är det bloggvärlden är till för :P

2012-07-30 @ 07:15:04
URL: http://flikkblog.tumblr.com/
Postat av: Sara

jag vill ses ;)

2012-07-30 @ 09:20:58
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0