Helgens äventyr

I lördags vad jag mingelfotograf på en The Great Gatsby inspirerad bal. På en urmysig herrgård längst ute på Lidingö flockades det fina folket i fjäderprydda huvudbonader, fransar, cigarettförlängare och smokings.

Fantastiskt inspirerande!

När det var färdig fotograferat för min del hade jag hade turen att missa en-gång-i-timmen-bussen hem för att få skjuts med en glad getbonde som just nattat sina djur för kvällen. Slumpen och samtalet i bilen ledde fram till att han egentligen är glaskonstnär/glasblåsare som tröttnat på att man antingen måste vara rik eller känd för att få ställa ut på gallerier och att jag är smart i mitt val av utbildning (även om det känns motigt ibland).

Blir så lycklig av möten med fantastiska människor.

Här nedan är lite bilder från interiören på Elfsviks Gård. Resten av bilderna från festen får ni nog leva utan..









Kommentarer
Postat av: angelica

Spännande! Varje människan kommer med visdom o jag tror på att man möter dom av en anledning. Som säg, ett litet pepptalk? hihi. Åh, men får vi inte se alls? Jag är ju nyfniken. KRAM

2012-06-11 @ 08:14:41
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0